Hej hej hallå


Ser ut som en hashballe på bilden, men var lite trött när den togs och ville ha en bild i inlägg så nu blev det som det blev! 

Igår var jag, Sandra och Erica inne i stan och shoppade. Jag köpte bland annat hårfärg och svart läppstift :D hihi Erica åkte hem lite innan oss.. Hon lämnade oss, övergav oss.. :'( nää okej så var det inte riktigt men aa. När vi kom hem följde jag med Sandra och hennes familj plus andra till Public och käkade där och så. Det var trevligt :) kom hem någon gång efter tolv så blev inget sent :)

Idag har jag inte gjort så mycket annat än att tränat, vart ute och promenerat lite i fina vädret också. Juste har färgat håret igen, samma färg, men ändå. Nu är jag hos pappa och ska äta middag här. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback