Imorgon får jag pengar


När mamma kom hem från jobbet hade jag planerat hela våran kväll. Hade lagat middag till oss, sen tvingade jag med henne till gymmet och sen när vi kom hem kollade vi på Walking Dead. Himla mysig kväll det där :)

Måste ju faktiskt påpeka att jag klarade 90kg i benpress idag. Lite småstolt ska jag säga er :D hihi 

Hoppas på fint väder imorgon med, för i så fall ska jag nog ut och ta en promenad efter skolan. Lite D vitaminer kan ju aldrig skada :D ooooch med tanke på rubriken så har jag typ blivit pengarberoende!! Hahah nää men det är så kul att få pengar när man faktiskt jobbar sig till dom själv! :D


Jag håller helt med dig, pengarna blir typ värda mer om man jobbar för dem själv :P

2014-04-03 | 09:02:49

Fina tatueringar :D

Svar: Tack så mycket :)
Simone Wiktor

2014-04-03 | 09:23:33

Fan vad cool du är som har en half-sleeve, passar dig asbra! Kram tjejen!

Svar: Haha tack så jätte mycket! :D kram
Simone Wiktor

2014-04-03 | 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback