My head is a very dark place


Så var den här helgen över, jag som verkligen skulle behöva min helg mer än någonsin nu. Är så sjukt trött och har ju jobbat under helgen så har inte kunnat vila. Jag är inte vanligt trött, utan verkligen helt slut, typ utmattad, min hjärna fungerar inte som den ska och det tjuter som fan öronen på mig. (Men vädret som varit nu i helgen gillas utav mig väldigt mycket, så härligt med sol :D) Höll på att tuppa av efter jobbet idag, kan bero på att jag känner mig så sjukt stressad, annars vet jag inte vad felet kan vara!

Efter jobbet har jag tränat, kanske inte jätte bra när jag är så här slut, men är ändå så skönt för det är fan enda gången då jag inte tänker på allt plugg och skit. Känner mig mer avslappnad på gymmet än vad jag gör hemma, lite terapi sådär, haha :) Har även försökt plugga till psykologi provet som vi har imorgon, men inget sätter sig. Så här svårt brukar jag aldrig ha för att plugga, men jag kan verkligen inte koncentrera mig. Får se om jag känner att jag kan göra provet imorgon, annars skiter jag fan i det! Orkar inte pressa mig själv till att få bra betyg längre så det får helt enkelt bli som det blir. 

Nej men nu ska trötta och sega jag dricka mitt te, sen blir det nog att sova för mig. Ska sova länge om jag kan, börjar som tur är vid tolv imorgon :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback