Fullspäckad dag


I helgen har min Jacob varit här och vi har haft det bra. Var i Täby C i lördags och handlade julklappar, haha så skönt så nu är jag faktiskt helt klar med alla förutom till min den där saken :)

Igår fyllde pappa år så då var jag där och åt middag på kvällen, vilket var mycket trevligt! Sov även där för idag var jag ledig från jobbet. På morgonen var jag och Denise ute på en liten promenad med hundarna, sen åkte vi direkt till gymmet och körde död på våra ben. Efter det skyndade jag mig vidare till studievägledarn så nu har jag fått lite mer koll på allt. Har även sökt till lite kompletteringskurser för nästa år, ska läsa in Fysik 1, Matte 3+4, biologi 1+2 och kemi 1+2... Haha favoritämnena här, nä men får hoppas på att det är intressant så att jag orkar :D känner mig iaf sjukt taggad på att börja plugga till något som jag vill så just nu känns det iaf jättebra :)

Efter det följde jag med Denise till stallet och hjälpte henne lite där. Sen bar det vidare hem för långpromenad med hundarna plus tvätt nu ikväll. Full rulle hela dagen, men känns skönt. Ska snart gå och lägga mig för imorgon blir det jobb igen.. På fredag åker jag till Jacob så längtar tills då :))

Och sen så herregud kommer Muse till bråvalla och jag som inte hade tänkt åka dit i år, men nu måste jag ju D: och så kommer massa mer bra så lär väl bli så. Sen har vi ju Sweden Rock också, åh dit måste jag, ska bara tvinga med mig någon fin människa ;D

Ha det bra så skriver jag någon gång i framtiden.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback