Long time no see...


Hejhej! Har tyvärr inte haft ork till att blogga nu på ett tag, men har väl kanske inte hänt jättemycket nytt.. Har varit sjuk till och från i ungefär en månad så känns inte så kul. Varit med Jacob under helgerna och det har varit kul. I helgen var vi i Kista på dagen och sen drog vi till Harry B James och tog några öl på kvällen. Var skoj och trevligt det :)

Har jobbat också, sen i fredags var jag hos kiropraktorn och knäckte ryggen, var skönt det :) Idag började jag kvart i elva för att jag hade fått tid hos läkaren på morgonen. Var tvungen att se om det var något med min förkylning så dom snodde blod och petade i min hals.. Men var ett virus som ska gå över av sig själv. 

Nu blir det middag, hare bra :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback