Soaked in bleach


Saknar du redan :*
Ännu en helg som flugit förbi. Har haft det jättebra iaf. I fredags åkte jag till Universitetet och mötte upp Jacob när han slutade, sen åkte vi hem till honom :) Åt middag där med hand familj för första gången, var mycket trevligt det. Vi gjorde inte så mycket, men han har fått mig till att börja se på Game of Thrones och nu är även jag helt beroende utav det :D haha är as bra!

På lördagen åkte jag hem utan Jacob för att han var tvungen att plugga ett litet tag och då orkade jag inte sitta och störa :) Lagade mat och sånt tills Jacob kom hem till mig sen lite senare. Har haft en så himla mysig helg och den har varit toppenbra. 

Är ledig imorgon också, sen ska jag jobba tisdag till fredag, ledig helgen och sen jobba nästa vecka igen. Skönt att man trots allt kan få en liten inkomst iaf :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback