Vikings


Idag har det varit en ganska så bra dag på jobbet. Efter jobbet var jag och tränade, klarade av 90kg i marklyft så är ganska så nöjd med det också :) Är dock väldigt trött i kroppen om vi säger så.. Men det är en härligt känsla tycker jag!

Snart är det väl dags att leta fram dunjackan också.. Höll på att frysa ihjäl när jag gick till och från jobbet idag. Gillar verkligen inte kyla! :'(

Börjat kolla på serien Vikings också, verkar vara mycket bra den! Ser på den just nu och ska väl göra det tills det är dags att gå och sova. Vilket är snart för mig x) haha

Imorgon är det redan onsdag. Längtar tills fredag! Ha det bra ni människor som läser min konstiga blogg :')



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback