Need some more ink!


Varför och vad jag gör på golvet är inne inte vetenskapligt bevisat...

Är himla trött redan och skulle gärna gå och lägga mig nu, men då är jag rädd för att vakna där runt tolv och vara superpigg. Så ja istället för att sova sitter jag och försöker hålla mig vaken med en superdålig film som gör mig ännu tröttare. Bra där Simone, bra! 

Hinner inte jobba så mycket just nu, är mer att plugga än vad jag hade trott. Känns ganska så tufft vissa dagar, men men. Och då menar jag inte tufft som i coolt och häftigt och ba wow, utan mer som jobbig och wäää. 

Börjat tycka att det är skönt att springa igen, för har äntligen tagit mig i kragen och börjat köra intervaller så att kondisen kommer tillbaka. Har sprungit mycket den här veckan, är så skönt när man har bra musik. Och nej nej slippa styrketräningen gör jag fan heller ;D haha det är så himla kul, älskar det! Särkilt när man märker framsteg :)

Nästa vecka hade jag och Denise tänkt att åka till Jens som tatuerat mig och snacka lite tatuering. Åh så himla sugen, måste ju göra en ny snart! Vet vad jag vill göra som nästa, men har även en till som jag haft i tanke väldigt länge. Tänkte iaf kolla om det skulle gå att göra den på det sättet som jag har tänkt mig, kan dock bli svårt! Men Jens är grym så han har säkert finfina idéer :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback