No more rules


Hajjahajj! Nu har det faktiskt hänt lite saker igen. Var på grönan och såg offspring med Jacob, var sjukt kul och bra! :D Har varit en riktig konsertsommar, men nu är det tyvärr över...

Plugget har börjat igen och jag läser nu matte 4, vilket inte är helt så lätt alltid. Men försöker ta mig framåt i det också :)
Har även varit på Bla Lagunen igen, är så himla fint där! Vattnet är svinkallt, men ändå, så fint :) vi hade även planerat att gå på sommarbio en kväll, alltså bio utomhus. Vi satt där på vår filt och väntade på att filmen skulle börja, den startade och det var ingen text på filmen och ljudet hördes inte bak gill där vi satt så vi drog hem igen, haha. Men vi hade det mysigt hemma också :)

Sen har vi även haft många fler bra och mysiga dagar. Fixat med min bil den här helgen, tvättat och lagat rost, har varit kul och vill bara få tid att fortsätta :D varit och hälsat på mina små sötishundar och katter också :) Nästa helg ska vi på Ink Bash, ska bli himlans skoj, dock lär man ju bli ännu ner taggad på att tatuera sig än vad man redan är :| hehhe 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback