Lite ny energi




Hallå, jag och systern min fick en gratis provvecka på gymmet Sats, varit där två gånger nu och fan vilken ny energi man får. Så här kommer det, vi har nu bytt från vårt lilla skruttskitgym här i Berga till Sats. Känns så himla bra och kul, en liten bit längre, men det är så värt det. Trevlig personal och allt är så fräscht och bra redskap, allt fungerar helt perfekt och detta till skillnad från hur det varit under senaste tiden på vårt gamla gym.. Så nu jävlar, vad vi ska köra ännu hårdare :D haha

När jag ändå skriver måste jag passa på och klaga lite på matten, fyfaaaan vad den är svår! Just nu sitter jag som ett jävla ufo och vill bara ge upp, men fan heller, jag SKA klara det här, jag SKA!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback