Så himla bra


Har haft ett par himla bra dagar de senare veckorna. Sweden Rock med Denise och massa sköna människor, bra musik och bra sprit :I. Marilyn Manson på grönan, hamna längst fram på Ullevi där man ska få se Ghost och Foo Fighters med världens finaste pöjk! Åh har haft det så himla obeskrivligt bra och kul.

Foo Fighters konserten är inte att tala om, det går inte! Dave Grohl är en legend, en rockstjärna, så är det. Föll från typ 2 meter och kommer tillbaka upp på scen då de andra i bandet spelat andra låtar, det han gör är helt otroligt. Fullbordar en konsert, en show en jag vet inte vad, jag är fan evigt tacksam att jag fick vara med på denna konsert. Det som hände på Ullevi den 12/6 2015 är någonting jag aldrig kommer att glömma. Tack Foo Fighters för en oförglömlig upplevelse!

Nu är det dock tillbaka till verkligheten, men bara för några dagar. Jobbat idag, jobbar midsommar och midsommardagen och även måndagen, sedan bär vi av mot Bråvalla för ännu fler underbara upplevelser :D hehe


Jåååå så himlans brååååå

2015-06-17 | 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback