If you think you will regret something in the morning, sleep late...

Tjenare! Var på fest i Kårsta igår och firade Tobbe som fyllt 20, riktigt jävla kul var det! Var länge sen jag hade så kul faktiskt, en massa nytt trevligt folk dessutom och såklart mina fina vänner sen innan! Dansade, drack och snackade, sjukt rolig kväll! Kom hem runt fyra tror jag och är för ovanligtvis lite bakis idag.. Men vääfään, får väl vila resten av dagen. 
 
Vi fick iaf en jädrans upplevelse på vägen dit, mycket spännande väg ska jag säga er... haha Seriöst tog en evighet och vi kom bara längre och längre bort från mänsligheten kändes det som. Satt en gubbe på tåget som grymtade och slog sig själv på huvudet, eller så hade han något annan intressant för sig... Haha fyfan vilka människor det finns här i världen!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback