Är jätte brun.. Typ


Länge sen jag skrev, men nu kommer det ett inlägg här! Har ju nästan blivit sommar nu, igår var jag ute på långpromenad med hundarna i bara shorts och linne och resten av dagarna har jag legat och degat i solen! Så himla härligt! :D

I fredags var jag och mamma i stan, var först på sjätte tunnan och drack mjöd, sen drog vi till anchor och lyssnade på bra musik. Var super trevligt :D Sen igår så gick jag hem till Rebecka för att grilla  med fina människor innan vi skulle dra vidare till täljö på lite chillkrök :) Var även det en rolig kväll, men vi drog hem tidigt, vilket även det var rätt så skönt. Så nu har jag sovit ut och dig har jag då bara legat och solat och sen nu på kvällen var jag och gymmade i någon timme :) mycket härlig dag! Gud vad jag längtar till sommaren nu :D

Imorgon är det skola igen, har läkarbesök innan på morgonen. Sen är vi ju också lediga på torsdag och fredag, så blir en kort och skön vecka :) Dock är det en jobbhelg som väntar. Ja jag tänker redan på det.. x) haha

Trackback