Studenten 2014


Börjar inlägget med att tala om för er att den 5 juni 2014 måste ha varit en av de allra bästa, härligaste och underbaraste dagarna i hela mitt liv! Det var så himla kul och jag vill bara känna kicken som man fick under utspringet flera gånger om! Var fan helt fantastiskt! Men nu sitter jag här hemma och jag har fortfarande inte riktigt förstått att jag har gått ut skolan, att jag faktiskt klarade mig igenom den. 

Tack alla som gjorde dagen till vad det blev och tack klassen för fina år tillsammans! :) 

Åh känns så himla bra, lite läskigt, men det är så det ska vara för nu börja livet! Men först ska jag njuta av en underbar sommar med vänner och familj :D♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback